Jos Burgers Een fan per dag Recensie ★★★★ Uitstekend
Alweer zo’n geweldig en toegankelijk boek door klantenexpert Jos Burgers: Eén fan per dag. In dit boekje laat Jos Burgers met zijn vlotte en praktijkgerichte schrijfstijl ondernemers en organisaties zien wat het belang van het hebben van fans is. En ja, niet alleen een popband kan fans hebben, ook bedrijven en organisaties kunnen zich met fans omringen.
Waarom zou je fans willen maken? Zijn tevreden klanten niet voldoende?
De vraag is, natuurlijk, waarom je dat zou willen, fans maken. Zijn tevreden klanten dan niet goed genoeg? Het antwoord is: nee. Een tevreden klant vindt eigenlijk dat hij “gewoon waar voor zijn geld krijgt”. Een fan zal overal de boodschap verspreiden, dat jouw bedrijf geweldig is en je trouw blijven volgen. Om een fan te maken, moet je dan ook meer doen dan wat een klant verwacht: je moet de verwachtingen overtreffen.
Eén fan per dag is een aanrader voor elke ondernemer!
Als je dagelijks één fan maakt en je dat tot doel stelt, in een grote organisatie met een flink aantal medewerkers zijn dat al gauw een heleboel fans erbij per dag, groeit je fan-bestand gestaag. Het boekje bestaat uit 8 delen: Wat? Waarom? Hoe? Wanneer? Wie? Waarmee? Waarom niet? en Tot slot. De lezer krijgt duidelijk inzicht in het nut van het maken van fans en hoe dat tot een dagelijkse strategie in het bedrijf te maken. Elk deel is weer gevuld met geweldige praktijkvoorbeelden, die zeer inspirerend zijn. Ik ben fan van “Eén fan per dag” van Jos Burgers: het heeft mij geïnspireerd om binnen mijn eigen bedrijf zoveel mogelijk fans te maken en niet tevreden te zijn met “tevreden klanten”. Kortom: een aanrader voor elke ondernemer! Jos Burgers Eén fan per dag is gewaardeerd met ★★★★ (uitstekend).
Recensie: Monique van der Hoeven (Coach Sensitive Voice Academy)
JOS BURGERS – EEN FA PER DAG
Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
– Schrijver: Jos Burgers (Nederland)
– Soort boek: managementboek
– Uitgever: Van Duuren Management
– Verschenen: 2017
– Omvang: 176 pagina’s
– Uitgave: Gebonden Boek
– Prijs: € 20,00
– Waardering: ★★★★ (uitstekend) Monique van der Hoeven
– …Meer Recensies en Bestellen >
Inhoud Jos Burgers Eén fan per dag
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij! * Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.
Bijpassende Boeken en Informatie
– Boekrecensies Januari 2018
– Nieuwe Psychologie Boeken